Search Unity

  1. Megacity Metro Demo now available. Download now.
    Dismiss Notice
  2. Unity support for visionOS is now available. Learn more in our blog post.
    Dismiss Notice

Dutch unity people

Discussion in 'General Discussion' started by JanHelleman, Apr 7, 2010.

  1. ParaLogic

    ParaLogic

    Joined:
    Aug 19, 2010
    Posts:
    177
    I might.
    But surely by Nov. 25th we already know everything about Unity 5 right? :D
     
  2. Andy-Touch

    Andy-Touch

    A Moon Shaped Bool Unity Legend

    Joined:
    May 5, 2014
    Posts:
    1,479
    You'd be surprised!
    Im still giving regular talks on 4.3's 2D Tools, that were released last November, because some Unity Devs aren't aware that we released them. ;)
     
    ParaLogic likes this.
  3. edwinn

    edwinn

    Joined:
    Oct 4, 2012
    Posts:
    5
    Hi i want create game shooter so how like to help me and i seek job in game make
     
  4. een54

    een54

    Joined:
    Dec 5, 2012
    Posts:
    2
    Hi Andy,

    First off, thanks for the English post!

    Do you have any more information on this for this years event? All the pages on there seem to be about the 2013 conference.

    I'm English and moving to Amsterdam in the next few months, so if I'm over there in time I would love to go to this.

    Any information on pricing would be great!
     
  5. Andy-Touch

    Andy-Touch

    A Moon Shaped Bool Unity Legend

    Joined:
    May 5, 2014
    Posts:
    1,479
    If you go to the URL that I linked, that is all of the information that they have announced so far.
    Im still in talks with the organisers on what sort of Unity talks we want to do (We have the option for 2). Might do a crash-course on new UI and a Unity 5 talk focusing on PBR, Reflection Probes, Enlighten then building that to WebGL/Mobile. What content do you guys want? :)
     
  6. randomperson42

    randomperson42

    Joined:
    Jun 29, 2013
    Posts:
    974
    Hola.
     
  7. Sassieee

    Sassieee

    Joined:
    Aug 16, 2014
    Posts:
    1
    Hoi allemaal! Sinds 4 weken ben ik ook bezig met het gebruiken van Unity3d. Maar ik heb bij 2 projecten beide 3 problemen die ik zelf niet kan oplossen. Steeds als ik een vraag stel op deze site, worden ze wel beantwoord maar niet opgelost... Kan iemand mij helpen??
     
  8. ParaLogic

    ParaLogic

    Joined:
    Aug 19, 2010
    Posts:
    177
    Dit is je eerste bericht op het forum... Waar heb je vragen proberen te stellen?
     
  9. Boomsma1995

    Boomsma1995

    Joined:
    Mar 21, 2011
    Posts:
    95
    I'll probally be coming, Not sure yet since i got school in the morning. But it would be nice to listen to some talks about Unity 5.
     
  10. dterbeest

    dterbeest

    Joined:
    Mar 23, 2012
    Posts:
    389
    Well, the U5 talk sounds great, I saw the Unite2014 talk on PBR and Enlighten and was very impressed! Would be great to see it first-hand :)
     
  11. Andy-Touch

    Andy-Touch

    A Moon Shaped Bool Unity Legend

    Joined:
    May 5, 2014
    Posts:
    1,479
    Ok, it looks like it'll be Unity 5, but ill also be on our booth before/after the talk about the UI and other things. :)
     
    dterbeest likes this.
  12. bullseyeinc.

    bullseyeinc.

    Joined:
    Dec 23, 2014
    Posts:
    1
    <blink>hallo wij zijn op zoek naar unity develpors voor onze game pleas reply als je geintresseerd bent en we doen het voor de lol dus we hebben geen budget dus we kunnen je niet betalen</blink>
     
  13. DaantjeNL

    DaantjeNL

    Joined:
    Jul 6, 2015
    Posts:
    10
    Hey Hey hier nog een Nederlander, en aardige beginner :) Ik zou graag eens in contact komen met een aantal van jullie. Evt wat ideen sparren of wat van elkaar leren. Heb zelf een leuk idee, maar weet nog niet goed hoe te beginnen.

    Wat ik graag beter zou leren is scripting, models maken gaat me wel lukken denk ik en ben bang dat ik dat ook nog eens leuk ga vinden om te doen.

    Wie weet spreken we elkaar eens op skype, of is het een leuk idee voor een raidcall groep ;)

    Groet, Daan
     
  14. Boomsma1995

    Boomsma1995

    Joined:
    Mar 21, 2011
    Posts:
    95
    Hey Daan, als je wilt kan je me toevoegen op Skype. Anderen die geïnteresseerd zijn mogen dat ook. Ik werk al enige tijd met Unity en vind het nooit erg om mijn kennis te delen met anderen.

    Skype: Rainslayerx-reborn
     
    DaantjeNL likes this.
  15. DaantjeNL

    DaantjeNL

    Joined:
    Jul 6, 2015
    Posts:
    10
    Top ga ik zeker doen! Zal ik mijn skype naam hier ook bij zetten dan ;) Zie en hoor ik jullie graag als je het leuk lijkt.
    Skype : gekkehenk123
     
  16. Jasper-Flick

    Jasper-Flick

    Joined:
    Jan 17, 2011
    Posts:
    957
  17. DaantjeNL

    DaantjeNL

    Joined:
    Jul 6, 2015
    Posts:
    10
    Thx Jasper Flick. Zal er zeker nog vaak op gaan kijken. Heb in totourials die ik gezien heb wel vaker de scripting reference gezien, maar wat ik er nu zelf van terug zie ziet dit er een beetje anders uit. Lijkt mij minder handig om iets te vinden, maar goed kan me ook vergissen.

    EDIT: Nee ik vergis me haha kijk net nog eens en zie het ineens wel :p

    Het blijft verder aardig stil hier :)
     
    Last edited: Jul 12, 2015
  18. Bonneth001

    Bonneth001

    Joined:
    Jan 14, 2015
    Posts:
    1
    Hallo!

    Via Google kwam ik op deze thread terecht, leuk dat er zo veel Nederlands zijn die ook met Unity werken!

    Met deze post wil ik nagaan of er iemand is die interesse heeft in het samen ontwikkelen van een multiplayer shooter voor Facebook Canvas (Webplayer/WebGL) en eventueel mobiele platformen.

    Ik ben (c#) ontwikkelaar van beroep en doe dat nu zo'n vijf jaar, tevens heb ik daarvoor gestudeerd. Voor mijn bedrijf werk ik niet aan games maar wel aan complexe web en desktop applicaties. In de tijd die overblijft werk ik met Unity3d, dat doe ik nu ongeveer anderhalf jaar. In die tijd heb ik bij wijze van experiment een 2d game gemaakt en gepubliceerd. Alles behalve het 'art work' heb ik zelf gedaan.

    Facebook Cavas (browser)
    https://apps.facebook.com/enterafantasticworld/

    Playstore (Android)
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Bonnet.Fantastic

    Ik zou eventueel met een designer samen kunnen werken die kennis van Unity3d heeft. Iemand die bijv. een model als een kant en klare prefab aan kan leveren. Ideaal zou een 50/50 scenario zijn waarbij tijd, kosten en opbrengsten gelijkwaardig verdeeld worden.

    - Hendrik
     
  19. PinoPower

    PinoPower

    Joined:
    Jul 10, 2017
    Posts:
    1
    Hoi Hendrik!

    Ik weet dat ik heel laat reageer maar dat komt, omdat ik pas net in unity ben gestapt (3 maanden). En ik vroeg mezelf af of wij misschoen samen een prototype/ volledige game kunnen maken

    Antwoorden kan op kevinspelt@gmail.com

    Groeten van Kevin
     
  20. Euranium_

    Euranium_

    Joined:
    Dec 9, 2017
    Posts:
    10
    ja, ik zit in den haag
     
  21. beltmanmarc

    beltmanmarc

    Joined:
    Aug 19, 2012
    Posts:
    8
  22. gamedanielle

    gamedanielle

    Joined:
    Dec 14, 2017
    Posts:
    1
    Hoi ook ik ben Nederlands,

    Ik ben echt een Noob als gaat om programmeren en moddeling, ik hoop hier mensen te ontmoeten die mij iets kunnen bij brengen.